Sunday, May 15, 2011

pricetag:))

yo!yoyo.oke merepek





hari ni aktiviti aku hanya di rumah.


tersedar awal sikit pagi ni kerana tak tahan mendengar bebelan mak aku yang suruh adek belajar.nak exam kan next week.budak sekolah rendah la.adik aku tuh pulak.baik sangat sbb kasi pinjam buku2 dia kat kawan die.dan kerana kebaikan nya menyebabkan die tak de buku nak bace.so mak aku dgn garang nye suruh adik aku gi amek kat umah kawan dia.


nak.tak nak?kene amek jugak la sebelom makin hebat dan kuat leteran kedengaran.HAHA:))





so bangon pagi makan nasi goreng maaa.kemas bilik aku yang bersepah gile sebab kakak aku gi balik uia buat short sem tak reti nak kemas bilik.HAHAHA:))naseb ah kalo die nak bace





oke straight to the point.bosan punye bosan aku mengeluarkan keyboard aku.keyboard murah je.berhabuk duduk bawah katil.siap siap aku bersihkan.dan search note nak maen lagu.


so,aku pilih lagu pricetag.sekejap jeh aku maen ceh dah jadik hebat dah aku sekarang.esok nak maen lagu ape pulak? HAHAHA,bajet doe.





kenapa aku pilih keyboard? tak gitar ke.piano ke.flute ke.HAHA sbbnye sng aku tadok mende tuh sume.peralatan muzik yang ade kat umah aku hanyalah keyboard milik aku dan gitar milik kakak aku.lagipon aku tak pandai men gitar.susah tak suke la.padahal memang tak pandai oke!

aku belajar dari youtube ye men lagu ni.ni ha tutorialnye.HAHA



No comments: