Monday, June 27, 2011

fasa keserabutan

assalamualaikum dan salam sayang

seperti biasa dalam hidup aku mesti ade fasa keserabutan.
tapi bukan setaon sekali je kerana fasa ini kerap berlaku
sebulan sekali or no no seminggu sekali

kali ini fasa tersebut bermula kembali kerana aku kene menyetelkan
segala perihal diri aku dari a sampai z.perihal dokumen.perihal surat-menyurat

bak kata abah aku
"awak kene mula dari a sampai z macam mule2 awak nak daftar matrik harituh"

yeah,that's true.sume mende kene buat.tapi nak buat macam mane dah fate hidup aku mcm tuh kot
i'm just follow the flow

oke,tuh oke ag.tapi adoii bilik aku macam tongkan pecah.
pernah tengok tongkang pecah?macam tulah keadaan nye.
eh sebenarnye aku bukan lah pemalas sangat
tapi lebih kurang begitulah bila fasa ini melanda.
aku rase nak bia je bersepah tak payah kemas.
tapi takpe once fasa ni dah habis.konpem bilik aku boleh jadik bilik contoh.
gambar tidak ada kerana tak sanggup nak tunjuk HAHAHAHA

oke dikesempatan ini aku nak ucapkan tahniah kepada cik amirul aiman bin haji jalaini kerana berjaya dalam pemilihan ragbi untuk wakil malaysia.eceh,jangan nak bangga sgt la ye!

2 comments:

farrah anima said...

waah . untunglaah incik jantung haty pemaen rugby :)

WANIE said...

hahahaha.eh eh baru nak g pemilihan je