Saturday, April 30, 2011

girls out~

assalamualaikum

ye!akhirnya hajat untuk keluar bersama rakan-rakan tercapai.lame kot tak jumpe diorang sume.mahu kot berbulan.dan saye enjoy.

i have fun!first yg sampai adalah saya dan della.lame giler tunggu diorang.akhirnya.tirah,aisyah dan yusra dah ada.tup tup!sorang lagi tak cukup

sape?ye of course alia.mase kitorang kat ecm tuh then text die.sie reply yang die tak bersiap pon lagi.wah.memang gamble kawan aku sorang ni!

wayang!
lame punye tunggu then decide nak tengok wayang x?memandangkan mak della tak kasi die tengok wayang.so aku dan aisyah temanlah della.yang lagi tiga orang masuk wayang.lagipon tade cite yang menarik minat aku.diorang tengok cite ROOMMATE

makan!
pastu kitorang gi makan kat LAKSA SHAKE.eh macam mane ntah nak eja die.act mule2 diorang nak mkn kfc,then saye tak nak dah bosan.rasamas penuh,chicken rice shop penoh.so kitorang malas gi jaoh-jaoh dan decide jela makan kat laksa shake tuh.disebabkan aku tak makan pagi so aku teramat lapar.dan bila lapar aku yang jenis nak makan mende berat.perh amek nak aku order nasi beriyani.oke lah rase die bese jeh nothing special.cume harga memang jaoh beza dengan taj HAHAHA:)

solat!
kami ke surau untuk menunaikan kewajipan sebgai seorang muslim.walaupun sibuk berjalan.perkara wajib tetap wajib.so kene buat jugak dengan hati yang ikhlas.abes je bagi salam.
jejak kasih bersama syiqah dan shera yang kebetulan nak smyg jugak.diorang datang nan anep dan acap.

membeli-belah
kaki round satu ecm tuh mmg penat.kaki aku dah macam tade kudrat tapi maintain cool.dalam hati adeh penat doi.ade lah barang yang dibeli.aku just beli kasut memandangkan tengah sale.so i grab it!HAHAHA

last skali kitorang ke mega.jalan-jalan dan balek pulang

itu sahaja event hari ni.

nite!

No comments: