Wednesday, April 13, 2011

i'm teaching my lil bro

ASSALAMUALAIKUM


semalam saye tak update blog.sebab ape?sebab saye malas.malas yang teramat sangat.lagipunn takde ape yang menarik pon.


oh tapi hari ni nak share something.HAHA,macam lah orang laen nak tau sangat kan.tapi takpe saye tetap akan bercerita.nak dengar ke tak nak.nak bace ke tak nak tuh hang punye pasai la.HAHA:)


korang pernah ajar adik korang buat kerja sekolah tak?hah tak pernah.aish terok betol.tgok macam saye rajin.kakak yang baek tiap-tiap hari ajak adek saye.*tipu jeh!


tak kesahlah kan ajar ke tak.yang buat aku tambah terkejut aku adalah mak oii!ADEK ni ke yang dinamakan karangan.6 perenggan untuk 12 13 ayat jeh.adoii,ape ke malang nasib kau!mak ayah kakak abang kau tak ajar ke?HAIH tengok salahkan orang laen pulak padahal die yang malas usaha nak improve diri sendiri


atas dasar keprihatinan kepada adek yang tersayang.aku pun mengambil tindakan segera. apa dia tindakannya?HAHHAAAA


EHEM EHEM!NAME SAYA CIK SYAZWANI MURID-MURID BOLEH PANGGIL SAYA CIKGU WANIE!mboh berangan lebih


oke oke straight to the point pastu saye ajar lah adek laki saye tuh ni.bukan ape?kesian tengok karangan tuh kalo saye pun nak tak nak jeh tengok.ni kang cikgu dia kang tak pasai-pasai adek aku kene tibai sebab mende tuh!


sebenarnye bukannye dia tak pandai.cume malas jeh.lepas tu keje cepat jeh nak siap.sebab utama lepas tuh nak gi umah kawan.nak maen petang.adoii.malam pulak memang die tak de mood nak layan homework ni.kalo game tak pe.konpem layannn...HAHA


dan akhirnya,karangan tersebut telah diperbaiki menjadi karangan terbaik wahahaa.cakap besar padahal cikgu die tak cek pon lagi.tapi sekurang-kurangnya karangan tersebut telah diimprovekan kepada yang lebih baik.dan sudah layak dipanggil karangan kalo tak aku bagi nama patah-patah perkataan jeh.oh stop stop merepek,melalut.


mak oii panjang betol post aku kali ni.karot karot.oke tuh jeh la for dis moment.fullstop bye!

4 comments:

syafikahsaadun said...

haaa!!! bagus sgt ! ajor la adek awk yg malas tuh

WANIE said...

hee

Aina Nadirah Rokman said...

CIKGU WANIEEEEEEEEEEEE! ajar sy kemas loker.HAHAHAHA

WANIE said...

beres